manuskt

Frida Andersson Johansson skriver om att skriva

Vill bara tala om

2 kommentarer

att jag faktiskt öppnat mitt manus och jobbat med det fyra dagar i rad nu. Håller på att skriva om det från början (där det behövs) för att det ska få med de nya detaljerna om karaktären och premissen som jag tänkte ut när jag inte skrev. (Premiss är för övrigt veckans ord.) Bra där, Frida.

När jag har skrivit om klart är jag tillbaka någonstans mitt i berättelsen vid 40 000 ord, och kan äntligen börja skriva framåt igen. Kul i jul.

Författare: Manuskt

Frida Andersson Johansson

2 thoughts on “Vill bara tala om

  1. Låter tämligen mysigt och magiskt!

Kommentera

